Forum deProfundis Strona Główna deProfundis
Forum klanu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"Bugi" czyli błedy w grze.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum deProfundis Strona Główna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur
Basilisk
Basilisk



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 5:41, 02 Lip 2006    Temat postu: "Bugi" czyli błedy w grze.

Idea Jak każdy "dobry" program, czy też gra, posiada błedy, wiem, że to do końca jest nie sprawiedliwe Twisted Evil , ale czemu tego nie wykorzystać i pławić się w adena i w matsach itd. Razz
Proponuję umieszczać tu opisy błędów zauważone w grze!
Co o tym myślisz Srebrna, no i reszta klanu?



(oj czuje, że będzie szybki odzew Very Happy )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Srebrny
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 16:24, 02 Lip 2006    Temat postu:

Tak pojawiaja sie co jakis czsas takie bugi. Tylko trzeba pamietac tez o tym ze jesli my znajdziemy takiego buga, to znajdo go tez inni. A jesli duzo ludzi bedzie na wszystko stac to upadnie handel na serwie. Jest jeszcze inne ryzyko. Predzej czy pozniej GM dowiaduja sie o takich bugach i potrafia sprawdzic kto z nich korzystal. I powiem wam ze nie jest przyjemnie pewnego dnia sie zalogowac i stwierdzic ze jego postac ma wyczyszczony ekwipunek z B-GRADE'ow i calej adeny, przekonal sie o tym moj znajomy Confused . No ale jesli juz znajdziemy takiego buga to na pewno nie nalezy o tym wszystkim mowic i na pewno nie korzystac z niego na swojej postaci, no i po pewnym czasie zglosic go adminowi. Chociaz i tak wydaje mi sie ze najlepiej smakuje ekwipunek na ktory sie poswiecilo mnostwo czasu zbierajac chociazby keymaty Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
UgiaBruins
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 16:48, 02 Lip 2006    Temat postu:

Zgadzam się z Wami, moje zdanie jest takie:

1. Wykorzystać bug przez pewien krótki czas na innej postaci w porozumieniu z Klanem

2. Po owym krótkim czasie zameldować adminowi - korzyści z tego wynikające:
a) nikt tego już po nas nie poużywa, a być może i przed nami używał, wiec mu to ukrócimy
b) duży plus u admina Smile
c) gra staje się ciekawsza i atrakcyjniejsza, bez nadużyc, jak słusznie Srebrna zauważyła, ale TROCHĘ można sobie pomóc.

Nie wyobrażam sobie, jak to w niektórych grach bywało np Baldur's Bate wyeytować całą postać i ekwipunek, pewnie bym wziął najlepsze połaził w najtrudniejsze miejsca, zlał kilku najlepszych i przestał grać w sumie po tygodniu, bo by mi się znudziło, na szczęście w L2 jest to niemożliwe Smile i nikt nikomu, a w tym sobie nie popsuje gry, co nie wykl;ucza wykorzystania, przez chwile kilku bugów ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur
Basilisk
Basilisk



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:11, 02 Lip 2006    Temat postu:

Odzew błyskawiczny Smile
Ano nie do końca tak z tymi adenami jest, że niby same lecą z nieba jak się zdobędzie odpowiedniego skila i zaczaruje! Razz
Ale, np wchodzenie w miejsca, w które teoretycznie nie ma dostępu - po co to?
Po to, żeby np zasadzić się na RaidBosa i zastosować odpowiednią taktykę do terenu, w jakim się znajduje ów w/w. Chyba, że jest to teren płaski Very Happy
Chodzi mi głównie o wskakiwanie na wyższe miejsaca, gdzie jako mag mogę nieźle "poekspić" i wyjść z tego bez szfanku. (np wysoka góra)
Grałem kiedyś w ET i akurat jak ktoś potrafił wykonać takiego "TrickJumpa" nie było to uznawane za kant, nawet w rozgrywkach CB!!!
Chodzi mi głównie o drobne kanty, a nie KANTY, że od razu miliony adena Very Happy
Znam jeszcze jeden bug, zwiazany z wyczarowaniem jakiegoś stwora, do którego wyczarowania są potrzebne np kryształki itp itd
Ale może jest to już za poważny KANT, więc powiem o tym na priva Srebrnej(według mnie, to nie jest wielki kant).
A może jest coś takiego, że pozwala szybko przenieść sie do miasta bez soe lub jeszce coś innego, itd itd... pomyślcie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
UgiaBruins
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 9:41, 03 Lip 2006    Temat postu:

Jak masz fajne kanty to dawaj:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur
Basilisk
Basilisk



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:08, 13 Lip 2006    Temat postu:

Po dłuższej przerwie zaczynamy:
Czy wiecie, że można odblokować swoja postać, która jest przeciążona ilością matsow w ekwipunku i ma np obciążenia 100%?
Ano wygląda to mniej więcej tak, znalazłem ten błąd przy WH i gdy wziołem część rzeczy z WH tak, że miałem przciążenie postaci 103%, wtedy oddałem część matsów, że miałem 70% i już mogłem sie poruszać i z powrotem biorę tą samą ilość matsów które odłożyłem, więc powinno wskoczyć z powrotem 103%, ale tak się nie dzieje Smile, mam dalej obciążenie 70% i mogę sie poruszać, więc może to działa też na dropieniu, trzeba to sprawdzić! Smile
Trochę to zawiłe, ale działa na prawdę. Zrobiłem tak dwa razy pod rząd. Smile

Następna sprawa to tzw. "overhit" czyli jak wyciągnąć więcej expa z mobka?
Tu się okazało, że nie odkryłem nic nowego, w moim przypadku, a było to na mobkach 44-45lvlowych można mieć ok 1000expa więcej jednorazowo!!!
A wygląda to tak, że gnębię mobka słąbszymi czarami, a ostatni "kilujący" walę najmocniejszy (bez spiritshota) i wtedy dostaję tzw. "overhit" i ponad 1k expa więcej Razz
Na mniej lvlowych lub wyżej lvlowych mobkach, może być inny stosunek ilości expa przy overchicie. (większy lub mniwjszy)
Przyznam się szczerze, że nie wiem, jak to zrobić w przypadku postaci walczących różnej maści mieczami, łukami itp itd. Podpowiedzcie jeżeli wiecie Smile

Koleina sprawa to przywoływanie (wyczarowanie) jakiegoś ducha, panterkę itd itp do czego potrzeba np kryształki dgrade.
W momencie wyczarowania, kiedy pojawia się pasek postępu, wyrzucamy wszystkie kryształki na ziemię. Po skończeniu tej operacji spokojnie je podnosimy i w ten sposób nie tracimy drogocennych kryształków Smile i możemy tak powtarzać w nieskończoność! Smile
Jest to sprawa znana na serwerze i z tego co wiem, to wszyscy tak robią :p

Pozostaje jeszcze skakanie na wysokie górki, ale muszę się tego dobrze nauczyć, tak aby w miarę możliwości było to powtażalne i wtedy podziele się swoją wiedzą tajemną Very Happy

Zapraszam klanowiczów i nie tylko, do dzielenia się swoimi doświadczeniami z gry i grania w L2.
Miłych łowów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadel
Gość






PostWysłany: Czw 12:47, 13 Lip 2006    Temat postu:

Co do dostawania więcej expa za mobki poprzez skile to już mówię jak to jest (=

Mianowicie każda z ras, postaci i profesji posiada chociaż jednego skila, który ma właściwość "over-hit". Aby sprawdzić czy takiego mamy poprostu wchodzimy do zakladki z naszymi skilami i z ich opisami. Taki skill w opisie będzie mieć "Over-hit is possible". Jest to ważne gdyż jeśli ostatni kończący cios bądź czar wykonamy za pomocą takiego skila to dostaniemy więcej expa za zabitego moba. Standardowo dostawałem 20% więc expa. Więc naprawdę się opłaca wykorzystywać tą technikę. Jeśli zabijemy mobka i chcemy sprawdzić czy udał nam się over-hit wystarczy że sprawdzimy w wypisywanych informacjach o walce z mobem. Mianowicie informacja ta pojawi się tuż przed podaniem ilości expa jaki dostaliśmy po zabiciu moba. Czyli przed wierszem "Earned 123213 experience and 3343 sp"


Co do poruszania się z przeciążeniem Cie Artur zmartwić. To nie jest bug a niestety przedmiotowy lag. Jest to tylko chwilowe więc można to wykorzystywać tylko w nielicznych sytuacjach, typu że chcesz coś szybko komuś przynieść. Niestety po jakimś określonym czasie aktualizuje się stan obziążenia i wtedy masz zonka bo ni w tą ni w inną stronę się nie ruszysz. Ja też myślałem że to bug i że nie nalicza powyżej 100% po takim przełożeniu materiałów. Zresztą wypróbuj tak dłużej pochodzić jestem ciekaw czy Ci po jakimś czasie odświerzy załadowanie (= może to tylko u mnie.

A jeśli chodzi o skakanie na wysokie górki to takie praktyki wykonywałem na severach C2. Skuteczną metodą było ustawienie się tuż przy ścianie górki po czym ustawiasz kamerę pionowo w niebo, tak jak byś leżał na ziemi i patrzył tylko w górę, po czym klikasz na niebo tuż przy linni kończącej zarys góry. Na C2 i niektórych C3 to skutkowało nieweim jak na C4 jeszcze nie próbowałem (=
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
laska
Wyrm
Wyrm



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:29, 15 Lip 2006    Temat postu:

overhit u fighterow jest podobny.bijemy noramalnie caly czas (mozna z ss'ami)na ostatniego hita walimy power strike lub power shot albo mortal blow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PolakPL
Elpy
Elpy



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szulborze Wlk.

PostWysłany: Pon 8:11, 17 Lip 2006    Temat postu:

Jeśli ktoś walnie overhita to mu 1k i troszke moze expa wleciec wiecej na tym polega overhit.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur
Basilisk
Basilisk



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:20, 17 Lip 2006    Temat postu:

Na 50lvl mobku z HPx3 normalnie jest 18000 expa, ale z overhitem już 22340expa, (łatwo wyliczyć procent) wiec nie ma co, warto wykorzystać ten sposób na szybsze expienie. Co niektórzy się dziwią, że mi szybko idzie, więc już wiedzą dlaczego. Smile Overhit to jest to, policzcie sobie przy 10 - 100 i więcej mobkach różnicę, czyli ile mniej mobków trzeba kilować na lvl. Smile
A więc szybkiego expienia czego i wam i sobie życzę! Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
UgiaBruins
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:32, 17 Lip 2006    Temat postu:

i mniej przy tym ssc straconych = więcej adena w sakiewce Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum deProfundis Strona Główna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin